واسه اینکه بهترین سئوکار ایران رو شناسایی کنین، باید به دنبال ویژگیایی در روند کاری اونا باشین که برابر با دو نیاز اصلی شما، یعنی فروش بیشتر و بیشتر دیده شدن در فضای آنلاین باشه.

واسه اینکه بتونیم به شما کمک کنیم، در این مطلب به جمع آوری ویژگیایی پراختیم که باید در انتخاب هر سئوکاری در ایران به اونا دقت کنین.

تصور آنالیزگر
سئوکار منتخب شما باید دارای ذهنیتی آنالیزگر بوده و نیازای هر پروژه سئو رو تشخیص بده. اون باید قادر به بررسی کلمات کلیدی بوده و بهترین کلمات کلیدی رو متناسب با روش های هدف دار کار و کاسبی شما انتخاب کنه. مطالعه مطلب سئو چیه رو اینجا به شما حتما پیشنهاد می کنیم.

جوابگو بودن
هممون میدونیم که بیشتر سئوکارا در ایران مشغله زیادی دارن. اما این مسئله دلیلی بر این نیس که نتونن به تماسا، پیاما و ایمیلای مشتریان جواب ندن. جواب به مشتریان واسه ادامه همکاری با یه سئو کار، چیزی بسیار حیاتیست. یه سئوکار خوب همیشه فرصتی رو واسه جواب به کاربران و مشتریان میذاره، هر چند برنامه کاری اون بسیار فشرده باشه.

انعطاف پذیری
هر مشتری با مشتری قبلی تفاوتایی داشته و بالطبع نیازای متفاوتی هم دارن. بنابران سئوکاری که بهترین خدمات سئو رو ارائه میده باید به اندازه کافی انعطاف پذیر بوده و بتونه بسته به نیازای هر مشتری، تغییراتی رو در روش هدف دار کلی سئو ارائه دهد تا نتیجه کارای اون برابر با نیازای هر مشتری باشه.

شفاف بودن و تصور باز
بهترین سئوکار در ایران و هر نقطه جهان باید به طور کامل شفاف با مشتریان صحبت کرده و روش های هدف دار خود رو به صورت روشن واسه اونا توضیح بدید. اینجور متخصص سئویی باید آغوش باز واسه قبول تکنیکای جدید داشته و پیشنهادات مثبت مشتریان رو قبول کنه و از اونا در روند سئو و بهینه سازی سایت اونا آخر استفاده رو بکنه.

سئو

با ثابت بودن
یه سئوکار خوب همیشه در کار خود ثابت قدم بوده و یافته های کارای اون هم باید دارای ثبات و پیشرفت منظمی باشه.

ارائه گزارشای منظم
سئوکار منتخب شما باید گزارشاتی رو طبق برنامه به شما ارائه دهد. این گزارش باید شامل گزارش پیشرفت کار و همین طور رتبه سایت در کلمات کلیدی مهم باشه. هم اینکه وضعیت حال حاضر سایت هم بهتره در گزارش قید شه.

صداقت
افراد زیادی زمان و پول خود رو به واسطه قبول کردن قولای نا ممکن سئوکاران، هدر دادن. مراقب پیشنهاداتی از جمله سئو تضمینی باشین، چون که این نوع قرارداده ها که در اون سه رتبه اول گوگل در کلمات کلیدی بسیار رقابتی تضمین می شه، هیچ گونه صداقتی در اون وجود نداره. چون که هیچ سئوکاری در ایران و جهان نمی تونه الگوریتمای گوگل و فعالیت رقبا رو پیش بینی کنه. اینجور سئوکارهایی معمولا قصد فریب گوگل با به کار گیری سئو کلاه سیاه رو دارن و در آخر چیزی جز پشیمونی واسه شما نخواد موند.

بهترین سئوکارها می تونن شانس سایت شما واسه هر چی بیشتر دیده شدن در یافته های جستجو رو زیاد کنن، اما واقعا هیچ قولی در این مورد وجود نداره. یه سئوکار خوب در واقع به شما کمک می کنه تا یافته های بهتری از حضور آنلاین کار و کاسبی خود در دنیای وب به دست بیارین.

اخلاقمند بودن
بعضی از سئوکارها از تکنیکای استفاده می کنن که به سئو کلاه سیاه معروفه. این تکنیکا شامل مواردی می شه که با دستورالعمل گوگل در اختلاف بوده و اصطلاحا اسپم هستن. با اینکه ممکنه این تکنیکا موجب به دست آوردن یافته های سریع شه، اما به کار گیری اونا ممنوعه. این نتیجه های کار با احتمال خیلی کم پایدار هستن و اگر گوگل یا بقیه موتورهای جستجو استفاده شما از این تکنیکا رو تایید کنن، کل سایت یا بخش بزرگ اون رو از یافته های جستجو پاک می کنن.

اسپم

پس از سئوکار خود سوال کنین که چیجوری می خواد به نتیجه برسه. از اونا انتظار یه دستور العمل به طور کامل روشن مانند دستور پخت یه غذا رو نداشته باشین، اما کلا اونا بایست بتونن تا به واسطه یه سری صحبتای کلی، شما رو با روش های هدف دار خود در سئو و افزایش رتبه سایت آگاه کنن.

واقع گرا بودن
این مورد هم جهت با موضوع صداقته. بعضی از سئوکارها پیشنهاداتی با قیمتایی پایین به شما میدن که به نظر فوق العاده به نظر می رسن. بعضی از سئوکارها دلیل این رو اینطور توضیح میدن که قیمت پایین اونا به خاطر اینست که فقط خود اون بدون هیچ تیمی به فعالیت می پردازه. اما حواستون باشه که نتایجی که قراره واسه سایت شما هم به دست بیاد، تنها حاصل زحمات یه نفره و این اصلا کافی نیس.

قیمت

سئو مناسب حاصل چندین ساعت فعالیت فراوانه و هیچ شخصی نمی تونه ادعا کنه که مسلط به همه جنبه های سئو بوده و می تونه همزمان به چندین مشتری خدمات رسانی کنه. مجموعه های قوی دست به استخدام سئوکار در بخش های مختلفی مانند لینک سازی و پیشرفت وب میزنن. چون که اجرا همه این موارد کار یه شخص نیس.

استخدام

واسه کسب اطمینان قیمتای سئو رو بین چند سئوکار معتبر مقایسه کرده تا به یه قیمت منطقی در این کار برسین. با این کار می تونین سئوکارهایی که قیمت بسیار پایین و شاید خدمات بی کیفیتی ارائه می هند رو شناسایی کنین.

با تجربه بودن
با اینکه هیچ سئوکاری نمی تونه نتیجه ای رو تضمین کنه، اما یه کارشناس باتجربه می تونه تا حدی به ایده آلا نزدیک شه. یه سئوکار خوب می تونه گذشته موفقیت مشتریان خود رو توضیح داده و راه موفقیت سایت شما رو تا حدی ترسیم کنه. سئو از تک و توک روشای بازاریابیست که می تونه به شما اجازه بده که برگشت سرمایه خود رو از این کار دنبال کنین.

جمع بندی
تنها سئوکارهای کمی در ایران وجود دارن که دارای تموم این ویژگیا هستن و اینجور کارشناسانی، خدمات سئو هوشمندانه ای رو برابر با کار و کاسبی تون به شما ارائه میدن. اونا به شما کمک می کنن تا وب سایتتون در یافته های جستجو دچار افزایش رتبه شده و در نتیجه درامد بیشتری از اون به دست بیارین.

یه سئوکار خوب یا شرکت سئو به این مسائل آگاه بوده و به واسطه همکاری با شما تلاش می کنه که سایت شما رو به مقصد ایده آل خود برسونه. اونا باید دارای وسعت خیلی از تواناییا در سئو بوده و قادر به اجرا منظم روش های هدف دار اون باشن. رادزاد افتخار میکنه که فقط به انتخاب مشتریائی می پردازه که نیازهاشون برابر با سیاستای سئو کلاه سفید بوده و قادر به رسوندن اونا به بالاترین درجه موفقیته.

۰۲۱-۹۱۳۲۲۱۱۰

دسته بندی مطالب
سئو داخلی
سئو خارجی
کلمات کلیدی
محتوا نویسی
اخبار سئو
وسایل سئو
لینک سازی
سوال از متخصص سئو
نیاز به
سئو و بهینه سازی سایت دارین؟

الان با ما تماس بگیرین