نقش گردشگری حلال در جذب گردشگران مسلمان- قسمت 4
Digital art of the city and people.

نقش گردشگری حلال در جذب گردشگران مسلمان- قسمت 4

3-8-1 آمار توصیفی……………………………………………………………………. 87
3-8-2 تحلیل داده‌ها…………………………………………………………………… 87
3-9 خلاصه فصل سوم…………………………………………………………………………… 89
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده‌ها
مقدمه……………………………………………………………………………………………. 92
4-1 یافته‌های مربوط به پرسشنامه خبرگان……………………………………………………. 92
4-1-1 یافته‌های توصیفی جمعیت‌شناختی مربوط به پرسشنامه خبرگان …………… 92
4-1-2 تحلیل داده‌های مربوط به سؤالات پرسشنامه‌ی خبرگان ………………………94
4-1-2-1 آزمون دوجمله‌ای مربوط به پرسشنامه‌ی خبرگان…………………………. 94
4-1-2-2 آزمون فریدمن یا رتبه‌بندی میانگین مربوط به پرسشنامه‌ی خبرگان……… 98
4-2 یافته‌های مربوط به پرسشنامه گردشگران…………………………………………………. 104
4-2-1 یافته‌های توصیفی جمعیت‌شناختی مربوط به پرسشنامه گردشگران………… 104
4-2-2 تحلیل داده‌های مربوط به پرسش‌های پرسشنامه‌ی گردشگران………………………… 107
4-2-2-1 آزمون T مربوط به پرسشنامه گردشگران……………………………….. 107
4-2-2-2 آزمون فریدمن مربوط به پرسشنامه گردشگران…………………………. 110
4-3 خلاصه فصل چهارم……………………………………………………………………… 115
فصل پنجم: بحث و نتیجه‌گیری
مقدمه………………………………………………………………………………………… 119
5-1 بحث و نتیجه‌گیری………………………………………………………………………119
5-2 پیشنهادات و راهکارهای کاربردی……………………………………………………… 124
5-3 محدودیت‌های پژوهش………………………………………………………………… 125
5-4 پیشنهادات به سایر محققین…………………………………………………………… 126
فهرست جداول
عنوان صفحه
جدول (2-1): تعاریف گردشگری اسلامی ارائه شده توسط هندرسون …………………………………… 18
جدول (2-2): ده کشور نخست جهان در جذب گردشگران مسلمان …………………………………… 21
جدول (2-3): مثال‌هایی از استانداردها و اصول جهانی حلال …………………………………………. 47
جدول (3-1) بررسی پایایی پرسشنامه خبرگان ………………………………………………………… 85
جدول (3-2) بررسی پایایی پرسشنامه گردشگران …………………………………………………….. 86
جدول (4-1) آزمون دوجمله‌ای مربوط به پرسشنامه‌ی خبرگان…………………………………………. 95
جدول (4-2) کیفیت انجام آزمون فریدمن مربوط به پرسشنامه خبرگان ………………………………. 98
جدول (4-3) آزمون فریدمن مربوط به پرسشنامه خبرگان………………………………………………. 98
جدول (4-4) رتبه بندی میانگین ها، مرتب شده بر اساس رتبه (بیشترین به کمترین) ……………….. 100
جدول (4-5) کیفیت انجام آزمون تعقیبی فریدمن اول مربوط به پرسشنامه خبرگان………………….. 102
جدول (4-6) آزمون تعقیبی فریدمن اول مربوط به پرسشنامه خبرگان ……………………………… 102
جدول (4-7) کیفیت انجام آزمون تعقیبی فریدمن دوم مربوط به پرسشنامه خبرگان ………………… 102
جدول (4-8) آزمون تعقیبی فریدمن دوم مربوط به پرسشنامه خبرگان ……………………………… 103
جدول (4-9) گروه‌بندی مؤلفه‌های مربوط به پرسشنامه خبرگان به ترتیب اولویت ………………….. 103
جدول (4-10) آزمون‌ T مربوط به پرسشنامه گردشگران ……………………………………………… 107

برچسب گذاری شده با: ,