در ابتدا در Independent.ie منتشر شد

طبق یک مطالعه توسط موتور جستجوگر مردم ، متوسط ​​کاربر توییتر ۵ یا بیشتر مشاغل را دنبال می کند ، در حالی که بیش از یک سوم از کاربران برندی را که دنبال می کنند خریداری می کنند. توییتر یک بستر مؤثر برای کمک به نگه داشتن مشتریان در ارتباط با محتوای نام تجاری شما است. همچنین این وسیله نقلیه مناسب را برای تهیه یک کانال خدمات قدرتمند و سریع مشتری فراهم می کند. نکات اصلی من برای ایجاد توییت قانع کننده را در ۱۴۰ کاراکتر یا کمتر کشف کنید. شما همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه از طریق توییت های ارگانیک و توییتهای تبلیغاتی با ارزش ، حداکثر دسترسی و تعامل خود را به حداکثر برسانید.

طبق مطالعهای انجام شده توسط موتور جستجوگر مردم ، بیش از یک سوم از کاربران از مارک تجاری خود پیروی می کنند

این توییت

۱ ٫ چگونه می توان پست های ارگانیک ایجاد کرد که دارای اهمیت باشند:

مشاغل می توانند توییت ارگانیک را به صورت رایگان ارسال کنند. این توییتها در جدول زمانی پیروان شما ظاهر می شوند. شما می توانید ۱۴۰ کاراکتر برای نوشتن پیام خود داشته باشید و پیروان خود را ترغیب کنید که عملی را که می خواهید انجام دهند ، انجام دهند. به همین دلیل مهم است که پیام خود را نشاط آور ، مختصر و نکته ای نگه دارید.

چگونه می توان از قانون ۸۰/۲۰ برای توییتر استفاده کرد:

توییت های ارگانیک فرصتی عالی برای برندها فراهم می کند تا با طرفداران خود ارتباط برقرار کرده و ارزش خود را ارائه دهند. به عنوان مثال ، این بستر عالی برای به اشتراک گذاشتن پست های وبلاگ ، محتوای ارزشمند و اطلاعات جدید درباره محصول / خدمات است. با این وجود ، بهتر است که از قانون ۸۰/۲۰ پیروی کنید – ۸۰٪ از مشاوره و محتوای ارزشمند و ۲۰٪ پیشنهادات تبلیغاتی یا پست های مربوط به نام تجاری خود را به اشتراک بگذارید.

علاقه مندید

عربستان سعودی

نحوه استفاده از توییتر به عنوان کانال خدمات مشتری:

برخی مارک ها همچنین از توییتر به عنوان کانال خدمات مشتری استفاده می کنند. دلیل مؤثر بودن این امر به این دلیل است که به مشاغل این امکان را می دهد تا به هرگونه اظهار نظر ، سوال یا شکایتی در مورد برند شما پاسخ سریع و واقعی دهند. برای دوشنبهاز آنچه در مورد نام تجاری شما گفته می شود و به موقع پاسخ می دهید ، می توانید از یک بستر مدیریت رسانه های اجتماعی مانند Hootsuite استفاده کنید.

نکاتی برای ایجاد مشارکت در توییتر:

     

  • تصویری را اضافه کنید – طبق مطالعهای انجام شده توسط بافر ، توییتهای با تصاویر ۱۸٪ کلیک بیشتر ، ۸۹٪ موارد دلخواه بیشتر و ۱۵۰٪ توئیت مجدد بیشتر دارند.
  •  

  • هر صدای جیر جیر باید یک دعوت جدی برای اقدام داشته باشد – روشن کنید که چه عملی را می خواهید طرفدارانتان انجام دهند. به عنوان مثال ، آیا می خواهید آنها روی لینک ارسال وبلاگ کلیک کنند یا یک لیست سفید را بارگیری کنند؟
  •  

     

  • برای استفاده بیشتر از ۱۴۰ کاراکتر ، برخی از متن خود را در تصویر پیوست شده خود در نظر بگیرید. به عنوان مثال ، تصویر شما می تواند شامل تاریخ رویداد آینده شما باشد ، بنابراین نیازی نیست که آن را در توییت خود بنویسید.
  •  

  • در توییت خود از کلمات کلیدی مرتبط استفاده کنید – توییتر عملکردی جستجو دارد که به کاربران امکان جستجو برای اصطلاحات خاص را می دهد. وقتی کاربران عبارتی را که گنجانده اید جستجو کنند ، توییت شما در جدول زمانی آنها ظاهر می شود.
  •  

  • از یک برنامه زمانبندی مانند بافر برای برنامه ریزی و انتشار پست های خود در اولین مواقع که طرفداران شما بیشتر مشغول به کار هستند استفاده کنید.
  • برنامه ریزی

۲ ٫ چگونه می توان از توییتهای تبلیغی پرداخت شده توییتر استفاده کرد:

مزیت توییتهای تبلیغی توییتر این است که به شما امکان می دهند هزینه پرداخت کنید تا توییتهای خود را در مقابل مخاطبان گسترده تری که علاقه مند به محصولات یا خدمات شغلی شما هستند ، قرار دهید. توییتهای تبلیغاتی در بالای صفحات نتایج جستجو مربوطه ظاهر می شوند و توجه بیشتری به توییتها ، مارک و پیام شما نشان می دهند. آنها همچنین به شما این امکان را می دهند که توییت های خود را بر اساس معیارهای هدف مشخص شده خود ، به مخاطب بسیار مرتبط اختصاص دهید.

شما می توانید توییتهای تبلیغی خود را با هدف:

مورد هدف قرار دهید

     

  • دنبال کنندگان حساب های مشابه با رقبای بزرگتر شرکت شما.
  •  

  • کلمات کلیدی که فکر می کنید افراد علاقمند به پیشنهاد شما جستجو می کنند.
  •  

  • کاربرانی که علایق مشابه پیروان حسابهای کاربری مشخص دارند.
  •  

  • مکانها و زبانها.
  •  

  • علایق فیلتر شده ، از جمله آموزش ، تجارت ، زیبایی و غیره.

توییتر برخی منابع بسیار دوستانه کاربر را برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی شروع کار با آزمایش آگهی های توییتر فراهم می کند.

برای هفته آینده با ما همراه باشید تا در مورد نحوه ایجاد یک حضور قدرتمند در لینکدین توضیح دهم.

بروشور دوره بازاریابی رسانه های اجتماعی
به * – هیچ آموزش برای مشارکت آموزشی خودآموز شرکت مشارکت آموزشی
نام *
نام خانوادگی *
وضعیت چشم انداز -None-A Lead New- بدون تماس با B 10٪ NotualCC 30٪ InD واجد شرایط ۵۰٪ ثبت نام تأیید شده / پرداخت نشده ۷۰٪ ثبت نام تأیید شده ۸۰٪ برنامه StageF 90٪ صورتحساب G 95٪ سپرده پرداخت شده ۱۰۰٪ PaidI 0٪ سرب واجد شرایط OutJ PostponedK LostL DuplicateM به یک PartnerN به اطلاعات مربوط به اشتباه کاذب مراجعه شده است تلفن تلفنی نیست کار نمی کند مراجعه به مجوز SalesP به بازاریابی مراجعه شده به مشاغل وب سایت مراجعه به مشاغل TeamP ارجاع شده به TeamP ارجاع شده به Corporate TeamQ مراجعه شده توسط یک پرسشنامه / StudentR بسته شده توسط عملیات
ایمیل *
نام شخص
تلفن *
کشور * -None-متحده KingdomUnited StatesIrelandAustraliaAfghanistanAland IslandsAlbaniaAlgeriaAmerican SamoaAndorraAngolaAnguillaAntarcticaAntigua و BarbudaArgentinaArmeniaArubaAustriaAzerbaijanBahamasBahrainBangladeshBarbadosBelarusBelgiumBelizeBeninBermudaBhutanBoliviaBosnia و HerzegovinaBotswanaBouvet IslandBrazilBritish اقیانوس هند TerritoryBrunei DarussalamBulgariaBurkina FasoBurundiCambodiaCameroonCanadaCape VerdeCayman IslandsCentral آفریقایی RepublicChadChileChinaChristmas IslandsCocos (کیلینگ) IslandsColombiaComorosCongoCongo، دموکرات RepublicCook IslandsCosta RicaCote D’IvoireCroatiaCubaCyprusCzech RepublicDenmarkDjiboutiDominican RepublicEcuadorEgyptEl SalvadorEquatorial جزایر GuineaEritreaEstoniaEthiopiaFalkland (مالویناس) جزایر فارو IslandsFijiFinlandFranceFrench GuianaFrench PolynesiaFrench سرزمین های جنوبی گابن ، گامبیا ، جورجیا آلمان ، Gana GibraltarGreeceGreenlandGrenadaGuadeloupeGuamGuatemalaGuernseyGuineaGuinea-BissauGuyanaHaiti جزایر هارد و جزایر مک دونالد هولی را مشاهده کنید (V atican شهر کشور) HondurasHong KongHungaryIcelandIndiaIndonesiaIran، RepublicIraqIsle اسلامی ManIsraelItalyJamaicaJapanJerseyJordanKazakhstanKenyaKiribatiKorea، RepublicKorea، RepublicKosovoKuwaitKyrgyzstanLao دموکراتیک خلق، حزب دموکرات RepublicLatviaLebanonLesothoLiberiaLibyan عرب JamahiriyaLiechtensteinLithuaniaLuxembourgMacaoMacedonia مردم، یوگسلاوی سابق RepublicMadagascarMalawiMalaysiaMaldivesMaliMaltaMarshall IslandsMartiniqueMauritaniaMauritiusMayotteMexicoMicronesia، فدرال StatesMoldova، RepublicMonacoMongoliaMontenegroMontserratMoroccoMozambiqueMyanmarNamibiaNauruNepalNetherlandsNetherlands AntillesNew CaledoniaNew ZealandNicaraguaNigerNigeriaNiueNorfolk IslandNorthern IrelandNorthern مارینا IslandsNorwayOmanPakistanPalauPalestinian قلمرو، OccupiedPanamaPapua جدید GuineaParaguayPeruPhilippinesPitcairnPolandPortugalPuerto RicoQatarReunionRomaniaRussian FederationRwandaSaint HelenaSaint کیتس و NevisSaint لوسیا سنت پیر و میکلون Saint Vincent & The گرنادینسو سامواسن سان مارینو سائو توومه و پریسنس عربستان سعودی سنگال سیریا سیشل سیرالئون سونگاپور اسلوواکیا اسلوونی جزایر سولومون سومالی افریقای جنوبیجورجیا جنوبی و جنوب سانdwich IslandsSpainSri LankaSudanSurinameSvalbard و ژان MayenSwazilandSwedenSwitzerlandSyrian RepublicTaiwan عرب، استان ChinaTajikistanTanzania، ایالات RepublicThailandTimor-LesteTogoTokelauTongaTrinidad و TobagoTunisiaTurkeyTurkmenistanTurks و کیکو IslandsTuvaluUgandaUkraineUnited کشورهای عربی EmiratesUnited کوچک حاشیهای IslandsUruguayUzbekistanVanuatuVenezuelaViet جزایر NamVirgin، جزایر BritishVirgin، U.S.Wallis و FutunaWestern SaharaYemenZimbabweZambia
چه زمانی می خواهید تحصیل کنید؟ -هیچ- به محض وجود مکانی در ۱-۳ ماه در ۳-۶ ماه فقط در حال حاضر تحقیق می کنید
عضویت در خبرنامه
استعلام رویداد
ابتدا روی کانال کلیک کنید
کانال آخرین کلیک
متوسط ​​آخرین کلیک
ابتدا روی صفحه فرود کلیک کنید
صفحه فرود آخرین کلیک
ابتدا روی کمپین کلیک کنید
کمپین آخرین کلیک
مدت آخرین کلیک
صفحات بازدید شده
تعداد بازدیدهای وب سایت
زمان در وب سایت گذشت
منطقه زمانی
دوره
دوره علاقه -None-PDDM-WebPG-WebMA-WebPDMM-WebPDSM-WebPDSMM-WebPDSP-WebPDDS-Web Modules IndividualCorporate StudentCorporate OptionunityPartnociation OptionunityReferred از Persessect / StudentRefer to IBATRefer to ECommerce for Review
فرم URL