براساس مطالعه ای که Zip Recruiter انجام داده است ، دو سوم مدیران استخدام متقاضیان را بر اساس آنچه در نامه تحت پوشش خود نوشته شده ، رد می کنند. می بینید ، برداشت اول قطعاً حساب می شود.

استخدام

تصور کنید که شما یک استخدام کننده دیجیتالی هستید. این یک روز جهنم بوده است – مهلت ها نزدیکتر می شوند ، جلسات بیش از حد اجرا شده و صندوق ورودی شما سیل می شود. بوم – یکی دیگر از نامه های جلوه ای غیر شخصی به دست می آید – مورد بازرسی ، بدون نظارت و آزار دهنده همه جانبه. این یک غول بزرگ است و نامزد هم همینطور است.

دیجیتال

آیا می خواهید از بودن آن شخصی که باعث می شود کارفرمای بالقوه شما برای دسترسی به Panadol استفاده کند ، جلوگیری کنید؟ ما ۶ نکته در مورد چگونگی ایجاد یک نامه تحت پوشش دیجیتال مارکتینگ ارائه می دهیم که الزاماً خوانده می شود ، به یاد می آورد و توصیه می شود.

شما یک صفحه برای دستیابی به موارد زیر دارید:

     

  • کارفرمایان را شیفته خود کنید.
  •  

  • علاقه خود را به نقش و شرکت آنها نشان دهید.
  •  

  • چه کسی را نشان می دهید و چگونه “مناسب” هستید.
  •  

  • آنها را لبخند بزنید و تلفن را انتخاب کنید.
  • لبخند

ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه به هر چهار هدف زیر برسید …

با لینگو صحبت کنید

اگر کارفرمای بالقوه شما به دنبال انرژی و الهام است ، حتماً آن را در نامه نامه خود به آنها بدهید. بله ، درست است – شما باید با لحن مطابقت داشته باشید ، زبان را یاد بگیرید ، با شرکت صحبت کنید. نامه های جلد مدرن نیازی به کسل کننده ، خسته کننده و شرکتی ندارند ، به خصوص اگر به دنبال کار در یک محیط سرگرم کننده و خلاق هستید.

اگر به اندازه کافی دقیق نگاه کنید ، نکاتی درباره فرهنگ کارفرمای بالقوه خود پیدا خواهید کرد. کلماتی را که در توصیف نقش استفاده می شود برجسته کنید و از سرقت چند نفر ترس نکنید – اگر آنها می گویند “عالی” پس همین کار را انجام دهید. با این حال ، مهم نیست که بیش از این به این مسئله توجه نکنید و خطرات تقلبی را به خطر نیندازید – مطمئن شوید که صدای طبیعی شما نیز از بین می رود (اگر وضعیت خوبی دارید ، زبان شما باید به خوبی با آنها ادغام شود).