9 مرحله برای باز کردن طراحی وب سایت

  • اهداف و اهداف خود را مشخص کنید:
  • قبل از شروع طراحی وب سایت، نیاز است که روشنی از آنچه می توانید با وب سایت خود به دست آورید داشته باشید. هدف، مخاطبان هدف و نتایج مورد نظر وب سایت خود را تعیین کنید.
  • انتخاب یک نام دامنه:
  • نام دامنه به فرد و به یاد ماندنی را انتخاب کنید که نشان دهنده برند یا تجارت شما باشد. مطمئن شوید که نام دامنه مربوط به صنعت شما است و املای آن آسان است.
  • انتخاب یک ارائه دهنده میزبانی وب:
  • تحقیق کنید و یک ارائه دهنده وب قابل اعتماد را انتخاب کنید که زمان آپدیت، ویژگی های امنیتی و پشتیبانی را ارائه می دهد. عواملی مانند سرعت سرور، فضای ذخیره سازی، پهنای باند و پذیرشی را در نظر بگیرید.
  • ساختار وب سایت را برنامه ریزی کنید:
  • یک نقشه سایت یا طرح کلی از صفحاتی که می توانید در وب سایت خود ایجاد کنید. جریان پیمایش و عملکرد کاربران با سایت شما را در نظر بگیرید.
  • طراحی رابط کاربری:
  • روی طراحی یک رابط کاربری بصری و جذاب برای وب سایت خود کار کنید. اصول قابلیت استفاده، طراحی پاسخگو برای دستگاه های تلفن همراه و دستورالعمل های دسترسی را در نظر بگیرید.
  • توسعه وب سایت:
  • از ابزارهای توسعه وب استفاده کنید یا یک توسعه دهنده وب را برای ساخت وب سایت خود استفاده کنید. عناصر طراحی را پیاده سازی کنید، محتوا را اضافه کنید و از عملکرد مناسب در مرورگرها و دستگاه های مختلف اطمینان حاصل کنید.
  • بهینه سازی برای موتورهای جستجو (SEO):
  • از تکنیک های بهینه سازی موتور جستجو برای بهبود وب سایت خود در نتایج موتورهای جستجو استفاده کنید. این شامل تحقیق کلمات کلیدی، بهینه سازی متا تگ ها، بهینه سازی ساختار URL و بهینه سازی محتوا می شود.
  • آزمایش و راه‌اندازی:
  • وب‌سایت خود را به‌طور کامل برای مشکلات، خطاها یا مشکلات قابل استفاده آزمایش کنید. اطمینان حاصل کنید که همه پیوندها به درستی کار می کنند، فرم ها به درستی کار می کنند و سایت به سرعت بارگیری می شود. وقتی همه چیز تست شد و به خوبی کار کرد، وب سایت خود را راه اندازی کنید.
  • نگهداری و به روز رسانی:
  • وب سایت خود را به طور منظم با جدید، وصله های امنیتی و به روز رسانی نرم افزار به روز کنید. تحلیل و تحلیل وب سایت را برای ردیابی عملکرد و بهبودهای لازم در طول زمان نظارت کنید.

هزینه باز کردن طراحی وب سایت:

هزینه باز کردن طراحی وب سایت بسته به عوامل متفاوت پیچیده طراحی، الزامات عملکرد، نیازهای سفارشی سازی و متخصصان متخصصان درگیر می تواند به طور قابل توجهی متفاوت باشد. در اینجا برخی از مؤلفه های هزینه وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

  1. ثبت نام دامنه: هزینه ثبت نام دامنه معمولاً از 10 تا 50 در سال متغیر است، بسته به ثبت کننده دامنه و پسوند دامنه انتخابی (.com، .org، و غیره).
  2. میزبانی وب: میزبانی وب می‌تواند بر اساس عواملی مانند نوع سرور (اشتراک‌شده، VPS، اختصاصی)، فضای ذخیره‌سازی، تنظیمات پهنای باند و ویژگی‌ها باشد.ای متفاوت متفاوت باشد. برنامه‌های میزبانی مشترک می‌توانند از 5 ماه شروع شوند، در حالی که گزینه‌های پیشرفته از 20 تا 100+ در ماه متفاوت است. 000، در حالی که وب‌سایت‌های پیچیده‌تر با ویژگی‌های سفارشی یا قابلیت‌های تجاری می‌توانند از 5000 تا 20000 یا بیشتر متفاوت باشند. ,عکاسی, یا فیلمبرداری. این هزینه ها به ویژگی و کیفیت مورد نیاز دارد.
  3. سئو و مارکت: اگر می خواهید در موتورهای جستجو (SEO) یا خدمات دیجیتالی برای ارتقای وب سایت خود و بهبود آن سرمایه گذاری کنید، این هزینه ها باید در نظر گرفته شوند. خدمات ممکن است از حدود 500 در ماه شروع شود و بر اساس سطح دلار رقابت و نتایج مطلوب افزایش

توجه به این نکته مهم است که این هزینه تقریبی است و بسته به نیازهای خاص، موقعیت جغرافیایی و شرایط بازار می تواند متفاوت باشد.

24 نکته برای بهینه سازی وب سایت:

  1. سرعت وب سایت را بهینه کنید: با بهینه سازی تصاویر، کوچک سازی فایل های CSS و جاوا اسکریپت و استفاده از تکنیک های کشش، مطمئن شوید که وب سایت شما به سرعت بارگیری می شود.
  2. از طراحی واکنشگرا استفاده کنید: وب سایت خود را برای موبایل سازگار کنید تا تجربه یکپارچه را در دستگاه های مختلف ارائه دهید.
  3. بهینه سازی تصاویر: برای کاهش زمان بارگذاری صفحه، تصاویر را بدون افت کیفیت فشرده کنید.
  4. فعال کردن مرورگر: از حافظه پنهان مرورگر برای ذخیره‌سازی فایل‌های استاتیکی به صورت محلی، کاهش زمان درخواست‌های سرور و بهبود بارگذاری برای بازدید بازدیدکنندگان.
  5. کوچک کردن CSS و JavaScript: برای کاهش حجم فایل ها و بهبود سرعت بارگذاری، کاراکترها، فاصله ها و نظرات غیرضروری را از حذف فایل های CSS و JavaScript انجام دهید.
  6. استفاده از CDN (شبکه ارسال محتوا): از CDN برای استفاده از وب سایت ثابت خود در سرورهای سراسر جهان استفاده و عملکرد را برای کاربران در مناطق مختلف افزایش می دهد.
  7. اجرای بارگیری تنبل: تصاویر و سایر عناصر را تنها زمانی بارگیری کنید که به این ترتیب می‌آیند و زمان بارگذاری صفحه را کاهش می‌دهند.
  8. بهینه‌سازی تگ‌های متا: عناوین و توضیحات متا قانع‌کننده و غنی از کلمات کلیدی را برای بهبود موتورهای جستجو و نرخ کلیک کنید.
  9. از URL های توصیفی استفاده کنید: URL های واضح و مختصر ایجاد کنید که کلمات کلیدی مرتبط را برای بهینه سازی بهتر جستجو کنید در خود جای دهد.
  10. بهبود ناوبری وب سایت: از پیمایش آسان با منوهای واضح، سلسله مراتب منطقی و خرده نان برای بهبود تجربه کاربران اطمینان حاصل کنید.
  11. پیاده‌گذاری نشان‌داده‌های ساخت‌شده: از نشانه‌گذاری طرح‌ها استفاده کنید تا موتورهای جستجو را با زمینه‌های بیشتر در مورد طراحی وب‌سایت خود ارائه دهید، و در نتایج جستجو را بهبود بخشید.
  12. برچسب‌های عنوان را بهینه کنید: از برچسب‌های عنوان مناسب (H1-H6) برای ساختار ساختار خود و استفاده از آن برای کاربران و موتورهای جستجو استفاده کنید.
  13. بهینه سازی برای گوشی سازی موبایل اول: بهینه سازی موبایل را در اولویت قرار دهید زیرا موتورهای جستجو به طور فزاینده ای از نسخه های وب سایت موبایل برای فهرست بندی و رتبه بندی استفاده می کنند.
  14. اطمینان از سازگاری بین مرورگرها: وب سایت خود را در مرورگرها و دستگاه های مختلف آزمایش کنید تا از عملکرد و قابلیت اطمینان استفاده کنید.
  15. اجرای گواهینامه SSL: وب سایت خود را با یک گواهی SSL ایمن کنید تا انتقال داده ها را رمزگذاری و قابلیت اطمینان را بهبود ببخشید.
  16. بهینه سازی برای جستجوی محلی: اگر یک کسب و کار محلی دارید، وب سایت خود را برای جستجوی محلی با گنجاندن کلمات کلیدی برای مکان و ایجاد نمایه Google My Business بهینه کنید.
  17. بررسی تجزیه و تحلیل و تحلیل وب سایت: از ابزارهایی مانند Google Analytics برای ردیابی رفتار کاربر، شناسایی تنگناها و بهینه سازی های استفاده از آنها.
  18. بهینه سازی فرم ها: فایل های فرم را ساده کنید، مراحل غیرضروری را حذف کنید و از تکمیل خودکار برای بهبود تجربه کاربر در طول ارسال فرم استفاده کنید.
  19. بهینه سازی برای اشتراک گذاری اجتماعی: دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی را با خود اضافه کنید تا کاربران را به اشتراک گذاری آن در پلتفرم های رسانه های اجتماعی اضافه کنید.
  20. پیاده سازی پیوندهای داخلی ساختاریافته: یک ساختار پیوند داخلی منطقی ایجاد کنید تا به موتورهای جستجو کمک کند شما را به عنوان یک منبع شناسایی و فهرست بندی کنید.
  21. بهینه سازی برای جستجوی صوتی: با ارائه پاسخ های مختصر به سوالات متداول، خود را برای جستجوی صوتی بهینه کنید.
  22. بهبود زمان پاسخگویی سرور: پیکربندی‌های سرور را بهینه کنید، از حافظه پنهان استفاده کنید، و برنامه‌های میزبانی را افزایش دهید تا زمان پاسخ سرور را کاهش دهید.
  23. به‌طور منظم افزونه‌ها و طرح‌های زمینه را به‌روزرسانی کنید: برای اطمینان از امنیت و سازگاری، CMS (سیستم مدیریت)، افزونه‌ها و مضامین وب‌سایت خود را به‌روز نگه دارید.
  24. آزمایش A/B انجام دهید: انواع عناصر وب سایت خود (مانند سرفصل‌ها، CTA ها) را آزمایش کنید تا بهبودهایی را که تبدیل به بهتر می‌شوند شناسایی کنید.

سه مرجع معتبر یا نام دامنه که در تهیه این نوشته از آنها استفاده شده است:

  1. Moz – Moz یک منبع شناخته شده و معتبر در زمینه سئو (بهینه سازی موتورهای جستجو) است. وبلاگ بینش های ارزشمندی در مورد تکنیک های بهینه سازی وب سایت و بهترین شیوه ارائه می دهد.
  2. HubSpot – HubSpot اطلاعات زیادی در مورد وب سایت، بازاریابی ورودی و طراحی های بهینه سازی ارائه می دهد. وبلاگ و منابع آنها نکات عملی را برای بهبود عملکرد وب سایت ارائه می دهد.
  3. W3Schools – W3Schools یک منبع آنلاین قابل اعتماد برای توسعه و طراحی وب است. آنها آموزش ها، مراجع و مثال هایی را در مورد فناوری های مختلف وب، از جمله HTML، CSS، و جاوا اسکریپت ارائه دهنده می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *