9 مرحله برای بهینه سازی حضور در اینستاگرام
25 نکته برای بهینه سازی حضور در اینستاگرام:
- نکته 1: از یک هشتگ مارک دار استفاده کنید: یک هشتگ را ایجاد کنید که نشان دهنده شما باشد و تولید شده توسط کاربر را انجام دهد.
- نکته 2: از تولید شده توسط کاربران استفاده کنید: عکسها و ویدیوهای مشتریان را به اشتراک گذاشتن برندهای جامعه و اثبات اجتماعی آن را به نمایش گذاشت.
- نکته 3: از ویژگی خرید اینستاگرام استفاده کنید: محصولات خود را در پستها و استوریهای خود برچسبگذاری کنید تا از برند شما برای خرید آسان استفاده کنید.
- نکته 4: تبلیغات اینستاگرام را اجرا کنید: از پلتفرم تبلیغاتی اینستاگرام برای دسترسی به مخاطبان بیشتر و جذب ترافیک به سایت خود استفاده کنید.
- نکته 5: با میکرو اینفلوئنسرها همکاری کنید:با اینفلوئنسرهایی که مخاطبان کوچکتر اما بسیار درگیر هستند شریک شوید تا به مشتریان جدید دسترسی پیدا کنید.
- نکته 6: از اینستاگرام لایو استفاده کنید: برای برقراری ارتباط با مخاطبان خود، پاسخ به سؤالات و اشتراک گذاری انحصاری، ویدیوهای زنده را میزبانی کنید.
- نکته ۷: پشت صحنه را به اشتراک بگذارید: به مخاطبان خود نگاهی اجمالی به عملکرد درونی برند خود برای ایجاد اعتماد و وفاداری بدهید.
- نکته 8: یک مسابقه اینستاگرامی ایجاد کنید:��برای مشارکت و جذب فالوور جدید، یک مسابقه یا هدیه برگزار کنید.
- نکته 9: از حسابهای ویژه اینستاگرام استفاده کنید: در برنامه حسابهای ویژه اینستاگرام شرکت کنید تا به مخاطبان بیشتر مراجعه کنید و برند خود را به دست آورید.
- نکته 10: نظرات و نظرات کاربران را به اشتراک بگذارید: نظرات و نظرات مشتریان را برای ایجاد اعتماد و اعتبار با مشتریان بالقوه به اشتراک بگذارید.
- نکته 11: از IGTV اینستاگرام استفاده کنید: ویدیوهای طولانی را به اشتراک بگذارید تا داستان و محصولات برند خود را با جزئیات بیشتر به نمایش بگذارید.
- نکته 12: یک سری اینستاگرام مارک دار ایجاد کنید: مجموعه ای از پست ها یا داستان ها را ایجاد کنید که شخصیت ها و ارزش های برند شما را به نمایش بگذارید.
- نکته 14: تخفیف و تخفیف های انحصاری را به اشتراک بگذارید: معاملات و تخفیف های انحصاری را به اشتراک بگذارید تا خرید و فروش افزایش یابد.
- نکته 15: از ویژگی سؤالات اینستاگرام استفاده کنید: از ویژگی سؤالات اینستاگرام برای مخاطبان خود و جمع آوری بازخوردها در محصولات یا خدمات خود استفاده می کنید.
- نکته 16: داستان برند خود را به اشتراک بگذارید: داستان نام تجاری خود، از جمله تاریخ، مأموریت و ارزش های خود را به اشتراک بگذارید تا با مخاطبان خود در سطح عمیق تری ارتباط برقرار کنید. .
- نکته 17: از حلقههای اینستاگرام استفاده کنید: ویدیوهای کوتاه و جذاب را به اشتراک بگذارید که شخصیتها و برندهای شما را به نمایش بگذارید.
- نکته 18: ایجاد یک چالش مارک دار در: یک چالش اینستاگرام یا رقابت ایجاد میکند که کاربران را به اشتراک گذاری در آنها استفاده کنند. /li>
- نکته 19: از ویژگی Repost Instagram استفاده کنید: از ویژگی repost اینستاگرام برای اشتراکگذاری تولید شده توسط کاربر و دادن اعتبار به سازنده اصلی استفاده میشود.
- نکته 20: ماموریت ها و ارزش های برند خود را به اشتراک بگذارید: معمولیت و ارزش های نام تجاری خود را به اشتراک بگذارید تا مخاطبان خود را در سطحی نسبت به دیگران ارتباط برقرار کنید. را جذب کنید.
- نکته 21: از Instagram Insights استفاده کنید: از Instagram Insights برای کنترل عملکرد حساب و تنظیم استراتژی خود بر اساس آن استفاده کنید.
- نکته 22: محصولات و خدمات برند خود را به اشتراک بگذارید: تصاویر و ویدیوهای با کیفیت محصولات و خدمات خود را به اشتراک بگذارید تا پیشنهادات برند خود را به نمایش بگذارند.
- نکته 23: از سری های IGTV اینستاگرام استفاده کنید: جموعهای از ویدیوهای IGTV را ایجاد میکند که داستان و محصولات برند شما را با جزئیات بیشتر به نمایش بگذارید.
- نکته 24: نظرات مشتریان برند خود را به اشتراک بگذارید: برای ایجاد اعتماد و اعتبار با مشتریان بالقوه، نظرات را به اشتراک بگذارید.
- نکته 25: از نکات برجسته استوری اینستاگرام استفاده کنید: برای نمایش شخصیت و محصولات برند خود، برجسته استوری اینستاگرام خود را ایجاد کنید.
منابع و اعتبار دارای اعتبار بالا:
- «راهنمای نهایی مارک اینستاگرام» توسط Hootsuite
- “بازاریابی اینستاگرام: چگونه می توان خود را رشد داد و به میزان بیشتری رسید” نوشته مایکل جی کول
- «راهنمای مارک اینستاگرام» نوشته ینس شات نادسن